به نقل از خبرگزاری قطره انتخاب معروف ترین رستوران های استانبول که در صورت سفر به این شهر حتما باید به آنها سری بزنید.

انتخاب بین هردو گروه رستوران های سنتی و مدرن صورت گرفته و تلاش شده تا خلاصه ای از تاریخچه ی هرکدام و سبک کارشان و همچنین محل قرار گیریشان ارائه شود.

Nar Lokanta

رستوران‌هایی با غذاهای محلی و ترکی معمولا از معروف‌ترین بلیط ارزان استانبول هستند و قلب این شهر را تشکیل می‌دهند. در این رستوران هم منو و هم دکوراسیون کاملا به شکل سنتی و ترکی است. در طراحی و دیزاین آن می‌توانید عناصر و المان های فرهنگ ترکیه را به خوبی مشاهده کنید. که در سفر به استانبول حتما به آن سر بزنید.

رستوران هم فضای داخلی و هم فضای خارجی دارد که فضای خارجی آن روی پشت بام رستوران واقع شده و در ماه‌های گرم‌تر سال یا برای مهمانی‌های خصوصی استفاده می‌شود. همچنین در راه برگشت از استانبول میتوانید بلیط استانبول به تهران را از سایت https://anilparvaz.ir به خرید .منو طوری تنظیم شده تا همواره غذایی با کیفیت و تازه در هر فصل از سال را به مشتری ارائه کند و همین دلیل قرار گرفتن آن در لیست معروف‌ترین رستوران‌های استانبول است.

St. Regis Brasserie

اگر به دنبال تجربه‌ی یک غذای خوشمزه فرانسوی در یکی از معروف‌ترین رستوران‌های استانبول هستید اصلا این جا را از دست ندهید. آیتم‌های منو به طور فصلی تغییر می‌کند (به جز غذاهایی که اصالت فرانسوی دارند اما با آشپزی ترکی درهم آمیخته اند). در هنگام خرید بلیط استانبول به تهران حتما ارزان ترین قیمت را انتخاب کنید. این منوی گران با انواع مختلفی از سالادها، پاستاهای مخصوص، ساندویچ‌ها و البته دسرهای خوشمزه تکمیل می‌شود که آن را به یکی از معروف‌ترین رستوران‌های استانبول تبدیل کرده است.

 

حتما کوفته قلقلی‌های این رستوران را امتحان کنید. آن را بدون خوردن دسر هم ترک نکنید چرا که رستوران یک کیک تمشک بی‌نظیر، پودینگ برنج، تیرامیسو و چیزکیک فوق‌العاده دارد که حتما باید امتحان کنید. 

برای خرید بلیط لحظه آخری استانبول به تهران به آدرس اینترنتی  زیر بروید :

https://anilparvaz.ir/istanbul-ticket/to-tehran )